Hästar & Vardag

Direktlänk till inlägg 14 februari 2014

♥Alla hjärtans dag♥

Av Emma - 14 februari 2014 20:51

 

Dagen började med att vara i skolan och då hade vi en dag då man kan byta stil, stilbytardag. Jag och mina kompisar var bebisar och det var väldigt roligt och man fick se många roliga utklädnader. Våran klass vann inte men det är ju inte det viktigaste! ;) Skoldagen var väldigt chill för vi kollade på film och hade typ bara en lektion. Efter skolan var jag hemma hos mamma och fikade och så gav vi varandra lite alla hjärtans dag presenter. Vid 4 så hämtade pappa mig och då handlade vi och jag köpte ett par toffllor som är jättesköna! Sen vi kom hem har vi ätit, gett alla hjärtans dag presenter och bakat muffins som jag snart ska dekorera klart. Väldigt bra dag idag och känner mig väldigt gla och taggad på ett roligt sportlov med massa roliga planer som jag bara längtar till att utföra eller hur man ska säga! Planer att vara med kompisar och vara i stallet osv, och självklart lite chill också!


Imorgon bär det av till stallet och det ska bli så roligt, hoppas som vanligt att få rida världens bästa Felicia!♥

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 20 juli 2014 19:12

Hej! Det var vääääldigt längesen nu jag skrev på den här bloggen. Igår kväll gick jag in och läste mina gamla inlägg. Som ni vet så har jag bloggat på emmarebeckas.blogg.se men trivdes mer att blogga här på bloggplatsen. Så kanske kommer tillbaka, ha...

Av Emma - 26 februari 2014 15:47

Hej, har beslutat mig för att börja blogga på blogg.se. Följ gärna min blogg där♥ Det blir som en fortsättning men bara på en annan blogg. Hoppas det inte gör något och att ni följer med dit! http://emmarebeckas.blogg.se/ http://emmarebeck...

Av Emma - 21 februari 2014 20:09

            Hej! Imorse åkte jag till stallet och hade privatlektion med Julia och jag red Felicia förstås och hon red Tuffe och vi red för Sofia. Vi hoppade och det gick jättebra! Hoppade runt 50-60 i början och sen i slutet hoppade vi 90...

Av Emma - 31 december 2013 17:47

Kör på en sån här 2013 lista nu när året snart är slut, det är ju redan nyårsafton! :)   Gjorde du något som du aldrig gjort förut? Hmm, det gjorde jag säkert! Jag tävlade faktiskt Felicia för första gången och sen dess har jag tävlat henne fle...

Av Emma - 31 december 2013 15:27


Hej! Hur är eran nyårsafton? :) Är just nu hos några vi ska fira nyårsafton hos och vi kom fram för nån timme sen tror jag. Vi ska bada i badtunna och skjuta raketer och så. Tog med mig datorn så slänger in ett litet inlägg nu tänkte jag! Nu tänkte j...

om mig

Hej! Jag heter Emma och är en trettonårig tjej som älskar djur. Jag bloggar mestadels om min vardag med även lite hästar och mode. Hoppas du blir stammis!

frågor?

29 besvarade frågor

översätt?


Skapa flashcards